Változik a világ, és ez jó. Lassan idejét múlt lesz az a vélekedés, mely szerint egy igazi pasinak nincs szüksége semmiféle szépségápolási cuccra. A ráncok csak megszépítik, férfias élet kölcsönöznek az arcuknak, a bőrhibák, foltok meg elférnek ott ahol vannak, úgysem lehet velük mit kezdeni. De tényleg így van ez?
Kezdjük ott, hogy a legtöbb pasi azt gondolja, hogy kenegetni magát valamivel ördögtől való, meg hogy semmit sem szív be a bőrük, mindentől órákig ragad, és cserébe meg semmit nem használ.
Dél-Koreában ez nem így van. Nagyon nem.
A szülők a gyerkőcöket már a kiskoruktól kezdve ránevelik a tudatos bőrápolásra. Kézmosás, fogmosás, artisztítás, hidratálás, fényvédelem. Ha egy ilyen rutinnal nősz fel, ez lesz a világ legtermészetesebb dolga, melyben nincs semmi meglepő vagy szokatlan.
A meglepő főleg számunkra csak az, hogy így sok koreai férfiembernek olyan hibátlan bőre van, hogy bármelyik nyugati hölgy megirigyelhetné.
Te láttál már olyat, hogy egy hölgyeknek szánt kozmetikumot férfi reklámozott volna a TV-ben? Vagy hogy ő lenne egy híres kozmetikai márka arca? Dél-Koreában a zeneipar nagyon népszerű, és a koreai drámáknak is óriási rajongótábora van, nem csak helyben, de világszerte is.
Hogy miért olyan népszerűek a koreai sorozatok? Itt megnézheted:
Több olyan márka is van Dél-Koreában, amelyet egy híres énekes, színész, vagy fiúbanda reklámoz. Nem kizárólag férfiaknak szánt kozmetikumokat ajánlanak, hölgyeknek valót is.
Kim Soo Hyun színész és énekes a TheFaceShop márka arca,
Lee Min Ho a Innisfree márka választottja,
A 2PM fiúbanda a Tonymoly márkát erősíti.
Ezek után talán már nem meglepő, hogy az úton-útfélen tömegével jelen lévő üzletekben éppúgy vásárolnak a férfiak, mint a hölgyek, és rendszeresen használják is a kozmetikumokat.
Minden márkának van külön férfiaknak kifejlesztett vonala, de a legtöbb koreai kozmetikum abszolút uniszex, férfiak és nők egyformán használhatják.
Óriási a kínálat pl. BB krémekből, melyeket a könnyebbség kedvéért hívjunk most színezett hidratálónak. Ha ránéznél a kínálatra, csak a kiváncsiság kedvéért, itt megteheted —–>
Na de mi a helyzet nálunk?
Amikor néhány éve elkezdtem használni a Dél-Koreából származó kozmetikumokat, még nálunk is tartotta magát a „ragacsos leszek tőle” felhang. Ma már nem így van. A férjem szívesen használja a Mizon szérumjait a szemkörnyékére, melyet másodpercek alatt elnyel a bőre, és a japán fényvédőknek is nagy rajongója. Nincs túl jóban a nappal, így folyamatosan használja ezeket. Az ő kedvence a Bioré Aqua Rich Watery gél és ennek a színezett változata, melyek szépen kezelik és elfedik a nap okozta barna foltokat.
A fiamnak a bőre is a koreai csodáktól javult meg kamaszkorában, és ma is rendszeresen használja a hajára a protein ampullákat, mely megszelidíti a fürtjeit.
Na és persze ott van Robi, akinek minden kell, amitől a ráncai kicsit halványodnak. Kell, azonnal, és mindjárt nem is egy, hanem három.
Azt hiszem a tézis megdőlt. A pasik is adnának magukra, ők is szeretnének jól kinézni, maximum itthon nem találták még meg azokat a kozmetikumokat amiket szívesen használnának. Lehet egy kicsit cikinek is érzik, ha ilyen problémáik vannak, nem mernek kérdezni, vagy nem is tudják, hogy hová fordulhatnának.
A szép bőr manapság már nem kizárólag a nők kiváltsága. A bőr rendszeres, módszeres tiszításának, és a hidratálásnak éppúgy része kellene hogy legyen a pasik mindennapjainak mint a fogmosás, vagy a kézmosás.
Kedves barátom, ha most úgy érzed, hogy a te bőröd is hagy kivetnivalót maga után, és változtatnál a napi rutinodon, esetleg megismerkednél a koreai bőrápolással közelebbről, várunk szeretettel Facebook csoportunkba itt —->. Kérdezz bátran, szívesen segítünk!
Kedves Agnessa!
Örülök, hogy megírtad ezt a cikket! 🙂 Csupán egy észrevételem lenne: a TonyMoly reklámarcai a 2PM oppák, a B1A4 tagjai picit fiatalabbak. 🙂
Szia! Köszi a kiigazítást.
Remek blog. Kattintottam azonnal is a shoppodra, alig várom h rendelhessek tőled 🙂